#1 Enterprise helpdesk software (ITSM) oplossingen
Interne en externe IT helpdesk software
IT Service Management (ITSM) is een strategische aanpak voor het ontwerpen, leveren, beheren en verbeteren van de manier waarop IT-diensten binnen een organisatie worden gebruikt. ITSM is gericht op het afstemmen van IT-diensten op zakelijke behoeften, met als doel efficiëntie, betrouwbaarheid en waarde te waarborgen door middel van gestructureerde processen zoals incidentbeheer, wijzigingsbeheer en servicedeskoperaties.
De enterprise helpdesk software van ManageEngine, zowel ServiceDesk Plus als SupportCenter Plus hebben grote voordelen in vergelijking tot alternatieven.
Eenvoudig zelf centraal updaten en geen overbodige extra installatie en servicekosten nodig om altijd up to date te blijven.
Creëer zelf eenvoudig workflows (bijvoorbeeld op basis van task dependencies) of maak gebruik van de standaard ingestelde mogelijkheden.
Ondersteund meerdere locaties zodat die iedere site zijn eigen inrichting en workflows kan instellen. Ideaal voor organisaties met medewerkers of contactpersonen per locatie!
E-mails met supportaanvragen van een persoon/afdeling of specifiek onderwerp kunnen automatisch naar de juiste groep of specialist doorgezet worden.
Volledige controle over workflows en processen binnen uw organisatie door flexibele templates en triggers