#1 Enterprise helpdesk software (ITSM) oplossingen
Interne en externe IT helpdesk software
Waarom Enterprise Helpdesk Software?
ManageEngine - ServiceDesk Plus - Interne IT helpdesk
Belangrijkste Functionaliteiten van ServiceDesk Plus
- Incidenten, problemen, wijzigingen, projecten, taken, workflow, SLA's
- Uitgebreide assets inventarisatie en visuele CMDB
- Zeer flexibele templates, met "user defined fields'"
- Integraties met ITOM, IAM en meer
- MSP editie Beschikbaar voor IT Service Providers, met contracten
- PII fields (ivm GDPR/AVG)
- API integraties
- Support voor meer dan 20 talen! Ook NL
Remote controle
SupportCenter Plus - Helpdesk voor externe klanten
Belangrijkste Functionaliteiten van SupportCenter Plus
- Multi channel communication
- Business units
- Net als ServiceDeskPlus een Selfservice Customer Portal
- service Contracten en SLA Management
- Reports, dashboards en KPI's
- API integraties
- CTI integraties
Voordelen ten opzichte van alternatieven
De enterprise helpdesk software van ManageEngine, zowel ServiceDesk Plus als SupportCenter Plus hebben grote voordelen in vergelijking tot alternatieven.
Eenvoudig zelf updaten
Eenvoudig zelf centraal updaten en geen overbodige extra installatie en servicekosten nodig om altijd up to date te blijven.
Workflow ondersteuning
Creëer zelf eenvoudig workflows (bijvoorbeeld op basis van task dependencies) of maak gebruik van de standaard ingestelde mogelijkheden.
Ondersteunt meerdere afdelingen en locaties
Ondersteund meerdere locaties zodat die iedere site zijn eigen inrichting en workflows kan instellen. Ideaal voor organisaties met medewerkers of contactpersonen per locatie!
Geautomatiseerd issues doorzetten
E-mails met supportaanvragen van een persoon/afdeling of specifiek onderwerp kunnen automatisch naar de juiste groep of specialist doorgezet worden.
Complete controle over uw ITSM
Volledige controle over workflows en processen binnen uw organisatie door flexibele templates en triggers
ServiceDesk Plus (SDP) - winstgevend.
Kosten en tijdbesparing:
- Flexibele invulschermen en zoekvelden
- Automatische acties en workflows
- Hergebruik kennisdatabase voor vaak voorkomende oplossingen
- Kant en klare oplossingen en canned solutions
- Selfservice portal voor requests met kennisdatabase
- MInder calls en meer tijd voor andere werkzaamheden
IT Assets & NON IT Assets beheer
Pingable IT assets
- Desktops, servers, laptops, tablets en smartphones
- Printers, switches, routers, Wifi, IOT, robots, IP telefoon (VOIP), digitale Webcam, Smart TV’s (Android), BillBoard en Video Wall’s
- Non IT assets: handmatig of per import toevoegen zoals beeldschermen, TV’s, beamers, sloten, verlichting Applicaties, microscoop, robots, machines en meer.
HR aanvragen / automatisering on en off boarding
ServiceDesk Plus is meertalig
- E-mail ophalen / fetch
- Telefoon
- Eindgebruikersportaal (intern of in de cloud)
- Forums
- Social Media
- IITOM
Rapportages
ServiceDesk Plus is te integreren met:
- AD360 , Portal voor Totale Active Directory en gerelateerd Tooling.
- ADmanager om makkelijk de 1 of meerdere Active Directories te Managen.
- ADselfservice , bespaard 15% IT helpdesk call’s, forget password en unlocken van het desktops kunnen de eindgebruikers zelf doen.
- ADAuditing , wie, doet, wat, wanneer, waarin in het netwerk
- Data Security Plus , wie heeft welke inhereted right op directories en op files.
- Desktop Central , Update, distributie van Patches , servicepacks, software, configuratie instellingen, zwakheden bescherming, vulnerabilities protection.
- Browser Security Plus , makkelijk beheer van alle browser settings and plug-ins van de desktop’s, Edge, IE, Chrome, Safari
- Mobile Device Manager met container Management t/m volledig MDM beheer van Smartphones. Android, IOS, Windows
- Password Management Pro enterprise privileged passwords kluisbeheer voor kritische netwerkcomponenten, firewalls, switches, services, en applicaties door systeembeheerders en voor selfservice login, password beheer voor hun endusers
- Opmanager en Applications Manager voor compleet netwerk, en Applicatie infrastructuurbeheer, ITOM
Externe Support met SupportCenter Plus (SCP)