Next event
ISM- IT-afdelingsscan actie Meer info
Next event
ISM- IT-afdelingsscan actie Meer info

SupportCenter Plus

SupportCenter Plus is een cloudbased softwareoplossing voor klantenondersteuning waarmee organisaties effectief tickets van externe klanten, hun account- en contactgegevens en de servicecontracten kunnen beheren.

SupportCenter Plus stelt je instaat een superieure klantenervaring te bieden. Bovendien zorgt deze oplossing ervoor dat het klantenserviceteam super efficient kan werken middels standaard templates en automatiseringen.


Kies nu voor de meest klantvriendelijke en efficiente klantenservice software!

Waarom SupportCenter Plus?

+ Manage tickets van klanten efficient
+ Zorg voor een ongeëvenaarde klantbeleving
+ Eenvoudig aanbieden van multichannel support
+ Overzichtelijk portaal met reports, sla's en time tracking
+ De ultieme tool om klantvragen te managern

Geschikt voor allerlei organisaties

Om alle werkzaamheden te stroomlijnen, workflows te optimaliseren en klantenservice op zo hoog mogelijk niveau te bieden steunen veel bedrijven op SupportCenter Plus. 

Bekijk hier een greep uit het type organisatie dat gebruik maakt van SupportCenter Plus.

Direct advies of een SupportCenter Plus Demo?

Alle functies die je nodig hebt om de klantenservice te perfectioneren!

Multi-channel support
E-mail, telefoon, portaal, social media. De lijst blijft groeien. Geef jouw klant de optie voor contact van hun keuze en behoudt het overzicht over al deze communicatielijnen.
Ticketing en automatisering
Automatiseer het proces van creatie, organisatie en tracken van verzoeken in een naadloos gestroomlijnd proces.
Portaal
Een handig portaal per afdeling zorgt ervoor dat ieder product, dienst of service van de organisatie zijn eigen configuratie kan beheren en optimaliseren.
Accountmanagement
Manage diverse service contracten en gerelateerde supportplannen eenvoudig en ondersteun/ factureer jouw klanten volgens de afspraak.
Kennisbank
Verlies geen productiviteit meer door herhaalde vragen. Bouw je eigen kennisbank op en groepeer oplossingen per onderwerp om de toegang te vergemakkelijken.



Klantenportaal
Implementeer een aanpasbaar zelfbedieningsportaal en laat uw klanten tickets indienen, ze volgen, de kennisbank doorzoeken en rapporten uitvoeren.

Contract en SLA beheer
Zorg ervoor dat contracten en SLA's tot in de puntjes nageleefd worden en aan de hand van afspraken/uren correct gefactureerd worden.
Tijdschrijven en factureren
Houdt eenvoudig bij hoe lang je bezig bent met klanten in 1 duidelijk overzicht en filter om meer inzicht te verkrijgen. Leer zo welke taken veel tijd kosten en zorg voor verbetering.
Raportages en KPI's
Bekijk en exporteer rapportages in een handig overzicht. Monitor KPI's en stuur aan op basis van cijfers met behulp van intuïtieve dashboards.
Standaard
✓ Tot 25 gebruikers
Professional 
✓ Compleet pakket met alle functies
✓ Ongelimiteerd aantal gebruikers
Enterprise
✓ Compleet pakket met alle functies
✓ Ongelimiteerd aantal gebruikers

Interesse in SupportCenter Plus?

Onze experts helpen je graag verder! Of het nu gaat om de implementatie van ManageEngine's Browser Security Plus of specifieke instellingen.
Contact opnemen

Vergelijk edities

SupportCenter Plus
SupportCenter Plus Standard
SupportCenter Plus Professional
SupportCenter Plus Enterprise
Email Response Management
Account and Contact Management
SLA Management
Customer Service Reports
Customer Portal
Contract Management
Product Catalog
Active Directory Integration
Scheduled CSV Synchronization
Survey
No. of Business Units 3 10
Dashboard and Analytics
API
Computer Telephony Integration (CTI) Add on Add on Add on
Remote Assistance (Zoho Meeting) Add on Add on Add on
Zoho CRM Integration Add on Add on Add on
No. of Support Reps
No. of Contacts (Customer Logins) Unlimited Unlimited Unlimited
Multilingual optional.