Microsoft Outlook Add-In for ITSM
ManageEngine lanceert Microsoft Outlook-invoegtoepassing voor ITSM-teams
Hiermee zijn IT support medewerkers en eindgebruikers in staat om de volledige levenscyclus te volgen van tickets vanuit hun Office 365 mailboxen.
De berichten voor Microsoft Outlook stellen Office 365-gebruikers in staat e-mailmeldingen om te zetten in acties voor snellere IT-ondersteuning
Integratie met de Office 365-kalender maakt een eenvoudige synchronisatie van verlofdagen en taakherinneringen mogelijk.
De gratis add-on is per direct beschikbaar voor alle gebruikers van de cloud versie van ServiceDesk Plus, http://ow.ly/BHTM30kmgb5
ManageEngine, kondigde de lancering van de ServiceDesk Plus add-in voor IT-servicedesk teams met behulp van Microsoft Office 365. Deze nieuwe add-on maakt het mogelijk technici en eind gebruikers van de ServiceDesk Plus-cloudversie om support tickets te beheren vanuit Outlook.
"Technologie professionals willen zo veel mogelijk werk gedaan krijgen vanuit hun e-mailprogramma's, zonder te hoeven schakelen tussen gereedschap", zegt Rajesh Ganesan, vice president product management bij ManageEngine.
Het stelt gebruikers in staat om belangrijke ServiceDesk Plus acties rechtstreeks uit te voeren vanuit Outlook. Wij geloven dat deze integratie zal leiden tot een verhoging van de productiviteit van de IT-technici, omdat zij minder hoeven te schakelen tussen applicaties om standaardtaken uit te voeren.'