CBABenelux - Services
IT Services
Waarom kiezen voor de Services van CBABenelux?
Meer over onze services
1. On-site of remote consultancy
Implementatie van een van de producten door een ervaren gecertificeerde consultant. Deze verzorgd de complete installatie, configuratie en eventuele training en documentatie. Deze consultant zal ook zorgdragen voor het nakomen van de overeengekomen afspraken. Implementatie vinden plaats op basis van de volgende richtlijnen:
- Nadat de intake heeft plaatsgevonden geeft de consultant een planning af met de tijdsplanning en de hoeveelheid uren. Daarbij zullen bovendien de eisen met betrekking tot de configuratie, systeem en de beschikbaarheid van de interne medewerkers worden benoemd. Dit om vertraging in het project te minimaliseren.
- Na akkoord van de klant starten we met de implementatie van het product of de dienst.
- Na de implementatiefase wordt er een implementatie verslag c.q. opleveringsdocumentatie met installatie parameters opgeleverd.
- Hiermee start de acceptatie en evaluatie periode. Deze dient uiterlijk één maand na eerste installatie dag te zijn afgerond.
- Een verslag met de implementatie en de parameters is geaccordeerd door de opdrachtgever. Open issues zijn vastgelegd met tijdspad. Na de acceptatie zal een decharge verklaring worden ondertekend door de klant en CBABenelux.
On-site of remote Support
Er zijn twee mogelijkheden voor support, namelijk:
1) Op basis van vaste afspraken
2) Op basis van ad hoc support door middel van een strippenkaart
Vaste Afspraken
Door middel van een vast aantal uren per maand/jaar af te nemen voor bijvoorbeeld een maandelijkse Health check van uw applicatie. Hierbij geven wij advies over eventuele aanpassingen Vasbinnen de applicatie of voor het gebruik.
Ad hoc support met strippenkaart
Voor een snellere responstijd adviseren wij een strippenkaart. Deze strippenkaart is een vaste prijsafspraak gemaakt op basis van 10, 20 of meer uren over een bepaalde periode. Bij een strippenkaart ligt een SLA (Service Level Agreement) aan ten grondslag welke aangeeft in hoeveel tijd wij uw aanvraag in behandeling nemen. Daarnaast is hierin opgenomen of dat alleen binnen kantooruren is of extra in de avonduren en in weekend of eventueel 24/7 uur support.
2. Trainingen of product-/kennissessies
Heeft u al één van de applicaties of wilt u juist een nieuwe applicatie in gebruik nemen dan bieden wij een training op maat aan. Deze training kan verschillende niveaus hebben, van gebruiker tot administrator gebruiker. Ook voor nieuwe medewerkers bieden wij een trainingen op maat.
Wij organiseren ook kennissessies waarbij wij samen inzicht krijgen welk product het beste binnen uw organisatie past. Na deze eerste inventarisatie van de wensen en eisen zullen wij samen met de organisatie de producten tegen het licht houden die in aanmerking komen. Na de keuze voor een specifiek product of combinatie van producten kunnen wij een POC (Proof Of Concept) starten van de applicatie.
3. Helpdesk analyses
De QuickScan
Met de QuickScan krijgt u snel inzicht in de kwaliteit van uw applicatie en de benutte en onbenutte functionaliteiten van uw applicatie. Wij voeren de volgende acties binnen een dag uit:
- Inventarisatie van openstaande vragen en wensen
- De QuickScan zelf
+ Configuratie check op 100 punten
+ Onbenutte of onbekende features controleren.+ Integratie met andere Manage Engine producten. - Een afsluitend gesprek met daarin de eerste bevindingen.
- Definitief adviesrapport met de bevindingen en advies.
4. Projectmanagement
5. Cloud Service en werkplek beheer en ITOM
- ITOM, De ICT infrastructure monitoring (Netwerk, Servers, Applicaties databases, Enterprise passwords management, Active Directory beheer en audits etc.
- Endpoint Full Service is incl. periodieke vervanging van de apparatuur.
6. Iboya Total Health Academy
- Juiste houding en technieken
- Effectief bewegen met direct meer resultaat
- Pure voeding, voedingspatronen, fabels en waarheid
- Stresspreventie
- Mindfulness
- Lifestyle advies
- Werkplek advies.