IT-diensten van CBA: Meer dan alleen applicaties
Wij leveren niet alleen applicaties en de bijbehorende licenties, maar ondersteunen u ook met uitgebreide productkennis.
Wij voeren health checks uit op uw applicatie(s). Daarnaast kunt u gebruik maken van een strippenkaart, waarmee u ons altijd kunt bereiken voor vragen of ondersteuning wanneer nodig.
Wij leveren meer dan alleen producten; we willen uw vertrouwde partner in IT zijn. Met onze slimme tools en grondige analyses zorgen we niet alleen voor een efficiëntere werkomgeving, maar vergroten we ook het IT-bewustzijn. Samen maken we uw organisatie toekomstbestendig en sterker.
Waarom kiezen voor onze diensten?
- On-site of remote consultancy/support
- Trainingen en productsessies
- Helpdesk analyse
- Aanbieder van zeer compleet pakket aan IT software
- Zowel Nederlands als Engelse support
- Cloud Service en Werkplekbeheer
ManageEngine beschikt over een breed portfolio aan professionele real-time IT-beheertools met het gebruiksgemak waar kleine en middelgrote bedrijven behoefte aan hebben en met de krachtigste features die de grootste bedrijven eisen. ManageEngine is een label van Zohocorp.com
Meer dan 120k bedrijven wereldwijd, waaronder 3 van iedere 5 Fortune 500 bedrijven, laten met vertrouwen hun netwerken, datacenters, bedrijfstoepassingen, IOT, IT-diensten en beveiliging door onze producten beheren. Daarnaast zijn er nog eens meer dan 300k administrators die hun IT optimaliseren met behulp van onze producten.
ManageEngine’s IT-beheertoepassingen zijn eenvoudig te downloaden, installeren, configureren en in te zetten, waarbij over het algemeen geen hulp van derden nodig is. Hoewel we dit graag voor u verzorgen. Daarom genieten onze “doe-het-zelf” oplossingen vaak de voorkeur boven dure, complexe en lastig te implementeren oplossingen van de “Big 4”.
Wij hanteren een eenvoudige, klantgerichte aanpak van IT-beheer. Onze productfilosofie wordt gedreven door de behoeften van de klant; met als gevolg een sterk in-house R&D-team die onze productteams, die de klanteisen omzetten in tastbare producten, ondersteunt.
Wij hanteren een eenvoudige en transparante benadering van de kosten voor IT-beheersoftware. Op verzoek een ITSM, OTAP gebaseerde opleveringen en support. Alle prijzen zijn beschikbaar op onze website en bevatten geen verborgen kosten. Alle producten kunnen zonder beperkingen en gratis worden gedownload en daarna uitgetest gedurende een proefperiode, zodat de beslissing tot aanschaf weloverwogen kan worden genomen. Onze community, forums en blogs zijn niet door ons geredigeerd dus kan iedereen lezen wat onze klanten van onze producten en diensten vinden.
On- site of remote consultancy
De implementatie of configuratie van één of meer van onze producten door een ervaren gecertificeerde consultant. Deze verzorgd de complete installatie, configuratie en/of training.
De consultant zal ook zorg dragen voor het nakomen van de overeengekomen afspraken. Implementaties vinden plaats op basis van de volgende richtlijnen.
Intake: Inventarisatie van wensen en eisen omtrent het project.
Plan: Na de intake brengt de consultant een plan uit met de tijdsplanning en het aantal uren. Daarnaast worden de vereisten voor configuratie, systeemvereisten en benodigde beschikbaarheid van interne medewerkers duidelijk aangegeven om vertragingen in het project te voorkomen.
Start implementatie: Na goedkeuring van de klant starten we met de implementatie van het product of de dienst.
Rapportage: Na afronding ontvangt u een implementatierapport, inclusief opleverdocumentatie en installatieparameters.
Acceptatie- en evaluatieperiode: Deze fase duurt tot een maand na voltooiing van de implementatie.
On-site of Remote Support
Afgesproken aantal uren per maand/jaar voor onderhoud, optimalisatie en/of updates.
- Op basis van vaste afspraken
- Op basis van Ad-hoc support met een strippenkaart
1. Vaste afspraken
Vooraf afgesproken aantal uren per maand/jaar voor onderhoud, optimalisatie en/of updates. Een goed voorbeeld hiervan zijn de periodieke Health checks en onze Update service. Waarbij we respectievelijk advies geven over mogelijke optimalisaties of aanpassingen in het gebruik van de applicatie of ervoor zorgen dat jouw applicaties regelmatig geupdate worden.
2. Ad-hoc ondersteuning met strippenkaart
Is een snelle responstijd belangrijk? Kies dan voor ad-hoc support via een strippenkaart. Deze strippenkaart is gebaseerd op een pakket van 10, 20 of meer uren tegen een vaste prijs. De hieraan gekoppelde Service Level Agreement (SLA) geeft aan binnen welke termijn we de aanvraag behandelen.
Training en kennissessies
Maakt jouw organisatie gebruik van één van onze applicaties of gaan jullie een nieuwe in gebruik nemen? Wij bieden een trainingen op maat aan. Of het nu voor nieuwe gebruikers is of systeembeheerders en admins: we passen de training aan op het juiste niveau.
Daarnaast organiseren we ook kennissessies. Hierbij kijken we samen welke configuratie, add-on of product het beste aansluit op de speficifieke situatie. Na een eerste inventarisatie van wensen en eisen nemen we samen de mogelijke opties onder de loep. Heb je eenmaal een keuze gemaakt voor een specifiek product (of combinatie daarvan), dan kunnen we een Proof of Concept (POC) starten om de applicatie in jouw werkomgeving te testen.
Helpdesk analyses
Wij bieden twee soorten helpdeskanalyses aan: de QuickScan en de DeepScan, ongeacht welke helpdesk tool jouw organisatie gebruikt.
Met de QuickScan krijg je snel inzicht in de kwaliteit van jouw applicatie en ontdek je welke functies je niet of niet optimaal benut. Onze consultant analyseert de applicatie en implementatie van de top 3 bedrijfsprocessen binnen jouw helpdesk. Binnen één dag voeren we de volgende stappen uit:
DeepScan
Met de QuickScan krijg je snel inzicht in de kwaliteit van jouw applicatie en ontdek je welke functies je niet of niet optimaal benut. Onze consultant analyseert de applicatie en implementatie van de top 3 bedrijfsprocessen binnen jouw helpdesk. Binnen één dag voeren we de volgende stappen uit:
- Inventarisatie van jouw openstaande vragen en wensen
- Uitvoering van de QuickScan, inclusief:
- Configuratiecheck op 100 punten
- Controle op ongebruikte of onbekende functies
- Controle op integratie met andere ManageEngine-producten
DeepScan
Met de DeepScan krijg je volledig inzicht in de stroom van meldingen en alle bedrijfsprocessen die binnen jouw organisatie worden gebruikt. Samen met een ervaren consultant stel je de doelstellingen van de DeepScan vast, en we ondertekenen een vertrouwelijke NDA (Non-Disclosure Agreement) om de privacy en vertrouwelijkheid te waarborgen.De uitgebreide analyse van de DeepScan duurt meestal meerdere dagen en omvat meer dan 150 controle- en analysepunten. Daarbij worden meerdere doelstellingen meegenomen, waaronder:
Waar komen de meeste vragen vandaan, en wat zijn de belangrijkste IT-uitdagingen?
Welke bedrijfsprocessen zijn tijdrovend en brengen de meeste kosten met zich mee?
Hoe staat het met de kwaliteit van jouw bedrijfsprocessen, en wat wil je ermee bereiken?
Zijn er mogelijkheden om kosten te besparen?
Welke migraties zijn er mogelijk met andere producten en diensten?
Hoe is de performance en welke afspraken zijn er gemaakt met de business?
Projectmanagement
CBA beschikt over een sterk team van ervaren projectleiders en consultants die niet alleen ondersteunen bij de implementatie van producten, maar ook bij andere projecten. Denk bijvoorbeeld aan het vernieuwen van IT-processen binnen jouw organisatie, het inventariseren en aanpassen van informatiebeveiliging en beleid, uitvoeren van security checks, en het organiseren van awarenessprogramma’s of -sessies.
Daarnaast kunnen we tijdelijk een teamleider of IT-manager voor jouw organisatie inzetten. Het gebruik van onze applicaties is hiervoor niet noodzakelijk; wij werken als onafhankelijke partner met als doel om jouw project succesvol en meetbaar te realiseren.
Werkplekbeheer
Wil je volledig ontzorgd worden met in werkplekbeheer? Dan is onze clouddienst misschien iets voor jou.
Wij zorgen ervoor dat jouw endpoints, besturingssystemen, applicaties, configuraties en containers altijd up-to-date zijn. Dit doen we met behulp van applicaties zoals Endpoint Central, Mobile Device Manager, OpManager en andere tools.
Zo zijn alle endpoints – of het nu gaat om Windows, Mac, Linux, iOS, Android, of andere devices – altijd up-to-date en goed beveiligd.
Optioneel:
ITOM: Volledige monitoring van je IT-infrastructuur, inclusief netwerk, servers, applicaties, databases, beheer van enterprise-wachtwoorden, Active Directory beheer en audits.
Endpoint Full Service: Inclusief periodieke vervanging van de apparatuur.
Iboya Total Health Academy
IT tools zijn belangrijk maar de mens is dienen we ook niet te vergeten CBABenelux, heeft veel organisaties van binnen gezien en kent hierdoor als geen ander het belang van werknemers. Zij zijn het fundament van uw organisatie.
Met het juiste gereedschap dat wij leveren in de vorm van softwareproducten is de organisatie er dus niet alleen!
Vitale, efficiënte en gelukkige medewerkers binnen uw organisatie zijn daarom essentieel. Met dit in het achterhoofd hebbe wij een partnership met Iboya Total Health Academy gesloten.
Somewhere, somehow, something went very fast terrible wrong....
Iboya Total Health Academy heeft een uniek onlineprogramma ontwikkeld waarbij binnen een aantal dagen de 1ste stap gezet door deze nieuwe totaalbenadering (holotisch) voor een optimaal resultaat binnen uw organisatie. Meer vitaliteit, rust met minder pijn en stress en gelukkiger, ook privé!
Met bekende personal trainingscoach Iboya Total Health Academy bieden wij een laagdrempelige online platform of bedrijfs-workshops over lifestyle werkhouding, voeding, mindfulness awareness en toepassingen met leuke en handige praktijkoefeningen, lachen is ook gezond, om je mentaal en fysiek te verbeteren.
Dit heeft direct een positief resultaat in uw organisatie door minder uitval, meer teamspirit, meer plezier en omzet. Maar ook privé voor hen die deze Total Health Online platform of workshop van Iboya Total Health hebben gevolgd!
Bij de inventarisatie zullen de volgende onderwerpen aan het licht komen:
Juiste houding en technieken
Effectief bewegen met direct meer resultaat
Pure voeding, voedingspatronen, fabels en waarheid
Stresspreventie
Mindfulness
Lifestyle advies
Werkplek advies.